tengvall

Direktlänk till inlägg 10 mars 2012

Jag kollar på Mello!

Av Anna - 10 mars 2012 21:12

Det blev en promenad ute i det vackra, men kallblåsiga vädret idag. Jag klädde på mig för lite kläder som vanligt. Jag tror att det är sommarvarmt ute så fort solen kikar fram, men så visar det sig snabbt att så är det inte.

Elias fick leka i några lekparker vi passerade tills jag höll på att förfrysa. Då tog vi oss snabbt hem till min mamma och pappa för att rädda mitt dunkande huvud.

Jag hade sån huvudvärk, på gränsen till migrän, men mamma och pappa räddade mig i sista stund ifrån en kväll i sängen. Att blanda tabletter har man annars hört att man inte ska, men när jag var mindre sa läkaren till mina föräldrar att det skulle man minsann visst om man har begynnande migrän. Och det fungerar faktiskt oftast bra.

 

Melodifestivalen. Det har varit ett väldigt tjat angående det, faktiskt. Ikväll bestämde jag mig därför att titta på finalen. Jag hade en liten Hugo som var vaken och han stog här och dansade vilket i sin tur såg helfestligt ut ovh gav många skratt. Tillslut somnade han strax innan klockan nio.

Om jag skulle rösta, vilket jag inte tänker göra, så skulle jag rösta på Loreen, Danny eller Dead By April. De hade klart de bästa bidragen, enligt mig.


Nu ska jag kolla upplösningen här i min ensamhet. Vi hörs när vi råkas!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 9 mars 2012 12:54

Nu ska jag försöka att slänga in ett hyffsat snabbt inlägg igen. Den minsta sover efter en överdos av mat, antar jag. Han bara orkade inte hålla sig vaken längre. Dock är väl det bra eftersom att han vaknade klockan sex i morse och ville upp och busa...

Av Anna - 7 mars 2012 09:04

Jag ska försöka att snabbt slänga in ett inlägg medans barnen rusar och kryper omkring här. De är överallt de små liven och detta blir nog inte helt lätt, men jag gör ett försök.     Hugo gillar efterrätt efter rätten.   Jag kokade ihop ri...

Av Anna - 4 mars 2012 21:42

Det blev inget lägga sig tidigt igår. Jag låg och spelade lite mobilspel och så var klockan plötsligt 02.00. "Aj aj aj", tänkte jag. "Nu blir morgondagen inte rolig." Men inte lyckades jag somna då, inte. Nej, då kom min kära gamla vän Herr Panik...

Av Anna - 3 mars 2012 22:47

Elias har varit lite busig i några dagar. "Jag måste gå på toaletten!", säger han och springer emot toan med Hugo hack i häl på alla fyra. Vi hör hur dörren stängs igen och så kommer han tillbaka igen. "Jag var inte nå bajsnödig...", säger han....

Av Anna - 2 mars 2012 22:36

                  Härliga förkylningstider! Fast det tycker jag givetvis inte. Jag fick själv en mildare släng av mammas förkylning och så lite feber på det. I två dagar har jag varit utslagen av det, men ändå kunde jag inte låta bli att putsa ...

Ovido - Quiz & Flashcards